دانلود نقشه های اتوکدی ویلای مدرن و زیبا

دانلود کلیه نقشه های اتوکدی ویلای مدرن و زیبا با فرمت dwg / پلان ویلای دوبلکس / نقشه های کامل ویلا / پروژه طراحی معماری ویلا

نقشه های موجود در فایل اتوکدی ویلای مدرن:

۱- پلانها

۲- نماها

۳- برشها 

۴- سایت پلان 

طرح معماری دو؛ در حقیقت دومین تمرین جامع فرآیند طراحی معماری است ، که دانشجویان گرامی با آن مواجه می شوند. از این رو انتظار می رود؛ وقت ، حوصله و دقت کافی در تمامی مراحل این درس داشته باشند. در طول ترم ، سیر کامل برنامه تا طرح یک واحد آموزشی مستقل با عملکردهای چندگانه تجربه می شود. در این تمرین با تاکید بر عوامل عملکردی ، همجواری ها ، جزئیات داخلی فضا ، شرایط بوم محیطی ، اقتصاد ساخت ، اقتصاد فضا و مسائل فرهنگی و اجتماعی و تأثیرات آن در مختصات معماری فضای آموزشی مدنظر قرار خواهد گرفت.

دانلود پلانهای مسکونی مورد تائید نظام مهندسی

موضوع طرح ۲ اکثرا به عنوان طراحی ویلا میباشد که ما یک نمونه از طرح زیبای ویلا را جهت دانلود در زیر قرار دادیم.

دانلود کلیه نقشه های اتوکدی ویلای مدرن و زیبا

دانلود کلیه نقشه های اتوکدی ویلای مدرن و زیبا

  • این ویلا در دو طبقه میباشد و به صورت دوبلکس میباشد.
  • و در طبقه اول نشینمن / غذاخوری / و یک اتاق خواب و همچنین سرویس های بهداشتی طراحی شده است.
  • در طبقه دوم نیز دو اتاق خواب و سرویهای بهداشتی و تراس ها طراحی شده است.

دانلود نمونه نقشه های بیمارستان از این لینک

دانلود کامل و اتوکدی این ویلای زیبا از سمت راست همین صفحه

مطالبی در مورد ویلا ها

مشاهده نقشه های ویلایی دیگر

دانلود پلان ویلای دوبلکس / نقشه های ویلای دوبلکس

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

تاریخچه

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

ایران

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند خانه‌های ویلایی گفته می‌شود و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.

دانلود کلیه نقشه های اتوکدی ویلای مدرن و زیبا با فرمت dwg / پلان ویلای دوبلکس / نقشه های کامل ویلا / پروژه طراحی معماری ویلا